27.3.12

Moeilijke keuze

Wat doe je als je niet kunt kiezen tussen twee stoffen? Ze alletwee gebruiken natuurlijk.

omkeerbaar jurkje

Ik maakte voor het kersverse buurmeisje een omkeerbaar kleedje in stof van Riley Blake, die je bij haar eerder al zag. Het patroon komt uit dit Japanse boekje.

IMG_9694

Omdat de twee stoffen samen nog mooier zijn dan apart, deed ik er nog een 'blooemer' bij, al even omkeerbaar als het jurkje. Hoe je die maakt lees je bij Eloleo.

blauw en oranje

Nu alleen nog de juiste knoopjes vinden, knoopsgaten maken en afgeven.

oranje en blauw

16 opmerkingen:

  1. Fantastisch ! De stofjes passen dan ook schitterend bij elkaar, gelukkig dat je niet kon kiezen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n patroontje heb ik gisteren zelf proberen tekenen maar bleek moeilijker dan ik dacht. Het ziet er nochtans simpel uit :) Mooie stoffenkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi! Die stofjes zijn inderdaad zo geweldig mooi samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie combinatie. En dan zou bij mij in deze fase de stress beginnnen...knoopsgaten brrr....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo knap zeg, echt leuke stofjes en die bloomer, zooooo schattig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh superschoon! Ik heb die stof hier ook liggen voor ik-weet-nog-niet-wat. Durf er niet in knippen...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi ! Goed gekozen om de twee stofjes te gebruiken.

    Lieve groetjes,

    CreativEls
    http://koekjehaakjemaakje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh waaw! En dat onderbroekje!! Leuke stoffenkeuze!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. JAJA die stofkes zijn een topper! Amai er gaat er eentje heel blij zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kan me helemaal voorstellen dat je moeite had met kiezen want beide stofjes zijn supermooi. Jurkje en bloomer zijn prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwie! Nog steeds fan van de stofjes, en de combinatie is super-geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Amai, echt sjiek!! Dat meisje gaat stralen!

    BeantwoordenVerwijderen