25.5.15

Ally jumpsuit met papegaaien

Voor het lentefeest van de oudste zoon maakte ik voor de oudste dochter de Ally jumpsuit uit La Maison Victor. Die maakte ik vorig jaar ook al eens. Toen maat 146, nu maat 152, met zowel in het bovenstukje als in de broekspijpen 2 cm extra. Deze keer gebruikte ik de zachtste, lichtste, glibberigste stof ooit, een Japans katoentje met kaketoes in prachtige kleuren. Geweldige vondst van vorige zomer bij Miss Matatabi.

jumpsuit

De stof is zo licht als zijde en leek wel te leven onder de machine, waardoor het geen lachertje was om mee te werken. Zeker het knopenpat bezorgde me stress, maar ook de biais was niet voor elke dag. Maar het resultaat maakt me helemaal blij.

Ally jumpsuit La Maison Victor

ally jumpsuit lmv

papegaai

27 opmerkingen:

  1. Alweer een prachtstuk! En wat een beauty, jouw dochter...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi,zowel de dochter als de Ally!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat staat die jumpsuit haar prachtig, knap gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. niks aan te zien dat het zwoegen was ... super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig, de stof is geweldig mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een pracht van een meid in een pracht van een jumpsuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo'n mooie stof! Ideaal voor zo'n makkelijk zittende jumpsuit.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw! Prachtig! Staat haar heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige stof! En het resultaat mag gezien worden, gedans onder de machine is er niet aan te merken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tof geworden! Een sjans, want ik kan me levendig inbeelden wat een miserie levende stof is :D

    BeantwoordenVerwijderen