12.4.14

KCW: de pyjama met de elanden

Ik blijf nog even kiezen voor snel-klaar-projectjes. Voor deze pyjama werd het patroon van de t-shirt van gisteren gerecycleerd. Een patroon voor de bijhorende broek vond ik in dezelfde Ottobre.

wakker

Het naaiwerk gebeurde gisterenavond toen de kroost naar bed was en ging vlotjes. De fotoshoot deze morgen, dat was een ander paar mouwen.

groen

elanden

De stof bracht ik mee van Japan. Het is een heerlijk zachte ecologische katoen van Birch.

nieuwe pyjama

6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Kwam k m tegen in de winkel, k kocht m meteen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er zalig uit om mee te snurken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie stof! Ze lijkt erg op de stof die ik gebruikte voor mijn adventskalender-tutorial, in een andere kleur wel. Prachtige tint groen, deze. En super pyjama!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuk stofje voor een pyjama!! Leuk!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen