2.11.14

Auto's

Wanneer autootjes samen gezet worden in een mooie print, van Liberty dan nog, dan maken we daar graag een hemd van.


Het hemd werd een hele tijd geleden al geknipt. Zo lang al, dat ik stilletjes aan schrik begon te krijgen dat de mouwen wat kort zouden uitvallen. Hoog tijd dus om van die paar dagen vakantie optimaal gebruik te maken en het af te werken. Die mouwen, dat blijkt gelukkig nog mee te vallen.

autohemdje

hemd met auto's

Het hemd heeft een klassieke kraag met staander. De binnenkant van de staander deed ik zoals gewoonlijk in een ander Libertystofje, een restje Melly van dit hemd.

liberty cars

En ook de mouwsplit kreeg een streepje Melly.

melly

Het knopenpat is met een omslagje gemaakt.

knoopje

Ik kwam 1 knoopje tekort, dus koos ik nog een ander uit de voorraad.

op het muurtje

wind

Goh, dat was lang geleden.

21 opmerkingen:

  1. Knap sober hemd! Leuke laatste foto trouwens :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt, met leuke accentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mister blue! Past hem perfect. Hou ook van het omslagje bij de knopenpad.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo mooi maar ik zie me dat zelf nog niet maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, vooral die details zie ik graag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi, en weeral perfectie tot in de puntjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi hoor en zeker dat alles mooi doorloopt en dat knoopje dat je tekort had heb je heel mooi opgelost.Dit maakt het hemd nog iets specialer

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig weeral, een hemd naar mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi alweer, en je 'special touches' zijn altijd goed gevonden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als ik dit zie, is het toch jammer dat ik twee meiden heb;). Erg mooi en leuke accenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vroeg mij al af of dit nog wel zou kunnen voor de zonen ... maar zie, dat kan dus nog perfect !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Da's een autostofje dat ik ook nog zou durven kopen. Prachtig hemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mega fan van het stofje! En die eerste foto! So Cool!

    BeantwoordenVerwijderen