19.6.12

Aftellen

Fieuw, we zijn over de helft van het verbeterwerk dus kan het aftellen beginnen.

Nog:


  • 89 59 39 19 0 (WOEHOEW) examens verbeteren - open vragen :-( 
  • 58 48 38 18 0 (OEF) opiniestukken nalezen
  • 1 eindwerk lezen en ondervragen
  • 7 0 (YES) discussielijnen beoordelen
  • 3 0 taakjes (à 3 blz/stuk)
  • 8 0 taken (à 15 blz/stuk)
Alles klaar! En trots op de hardwerkende studenten :-)


Het aftellen en afvinken van lijstjes is op zich al een vorm van aanmoediging, maar supporteren is altijd toegestaan. De bovenste 2 tegen overmorgen, de rest tegen volgende week maandag. Daarna nog deliberaties, proclamaties, feedbackmomenten en opruimen en de vakantie (6 weken!) kan beginnen.

Tot dan stilte op het naaifront.

Ten minste, wat mezelf betreft. De oudste 2 kinderen daarentegen zijn met de juffencadeautjes bezig.

vlagjesfabriek

kleurtjes

En ze doen dat goed!

14 opmerkingen:

  1. Ze doen dat heel goed zelfs, zo te zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaw, super die kids van u. Hoe oud zijn ze? Mag ik raden? Een vlaggenlijn? ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Succes met die lijst die nog klaar moet! En, die juffencadeautjes komen wel goed zo te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. same here... je staat er niet alleen voor ;) nog 15 stagedosssiers en 15 eindwerken, morgen nog een mondeling examen en nog wat ander verbeterwerk... deadlines... en we doen voort hé ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, echt tof dat jouw kinderen dat al kunnen! Nog veel courage met al je werk, ik ben precies blij dat ik toch niet in het onderwijs gegaan ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Na mijn eerste jaar voor de klas, vind ik het ook leuk dat mijn huidig to-do-lijstje voor het eerst dit jaar korter wordt ipv langer. Mooie vlagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh wat ferm dat ze dat zelf maken... Veel succes met de laatste loodjes voor het verlof...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh zo zalig he zeg die kinders die zo bezig zijn. Cool! En ze lijken beiden de perfectionistische blik van de moeder gekregen te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai die trekken hun plan al goed zo te zien. Leuk dat ze de juffencadeau's zelf maken.
    Nog heel veel succes met alle taken!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klaarrrrrrrr! Ik besloot gisteravond de ineens akelig lege avond (zo zonder nakijken) te vullen met googelen naar een juffencadeau. Het wordt de bekende koekjespot (met laagjes ingrediënten)

    Grappig om jouw zoon ook in het briljante snorrenshirt te zien trouwens!

    En dan ga ik me nu, ech en serieus, bezinnen op mijn log. En misschien vanavond al zorgen voor weer eens wat tekst.

    BeantwoordenVerwijderen