22.4.12

KCWC voorjaar 2012

We zijn er weer klaar voor, voor de Kids Clothes Week Challenge, die door Meg wordt georganiseerd. Deze keer ben ik minder ambitieus dan de vorige editie, maar de planning zit toch weer aardig vol. De stoffen zijn geknipt.

KCWC april 2012

Bovenaan links: een Antoinette voor de oudste dochter, want behalve de voorloper waren de vorige versies steeds voor haar jongere zus.
Rechts: een pyama, ook voor de oudste dochter. Als we tijd en energie in pyama's steken, moeten ze op zijn minst door meerdere kinderen gedragen kunnen worden, niet waar?
Onderaan, een broek voor de jongste zoon, zelfde patroon als deze, maar dan een paar centimeter langer.

En als er tijd over is, moet dit stapeltje eens weggewerkt worden, want het ligt zo in de weg. Het wordt een jas voor de jongste dochter, voor het najaar. De druk is niet hoog genoeg, daarom verhuist het stapeltje telkens weer van het ene hoekje naar het andere hoekje van de naaitafel.

in de weg

Elke dag (minstens) een uur met zijn allen naaien voor de jeugd, een hele week lang, ik zie het weer helemaal zitten. Lezers, wie doet er nog mee en wat staat er op je planning? Inspiratie nodig, check the pool.

11 opmerkingen:

  1. Veel succes! Ben benieuwd naar het resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal veelbelovend uit! Ik weet niet of ik elke dag aan een uur geraak, maar ik doe mijn best.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit wordt weer heel veel moois zo te zien. Ik heb al heel wat naaiprojectjes klaarliggen voor deze week

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waw, wat een mooie stofjes! Lijkt me leuk om te doen... veel succes komende week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw dat ziet er zeker de moeite uit! Ik ga hopelijk wel wat naaitijd vinden deze week, maar zeker niet genoeg om hieraan deel te nemen. Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel plezier met deze leuke verplichting: 1 uur per dag moeten naaien. Wie weet, kan je het langer dan een week volhouden!?
    Mooie stoffen ook. Waar haalde je de pyjamastof? Die vind ik prachtig. Amuseer je en ik hoop dat je je hele lijstje kan afstrepen volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle stoffen op de eerste foto komen van bij Vermiljoen.

      Verwijderen
    2. Tijd om nog eens naar Gent te komen en rond te neuzen tussen haar stoffen. (Ik vind het leuker om het te voelen.)

      Verwijderen
  7. Beautiful fabrics, can't wait to see what you make!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi stof zeg! Ben heel benieuwd wat dit allemall gaat worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben vooral benieuwd naar het broekje in die keverstof!

    BeantwoordenVerwijderen